27/2 - 28/2

I lördags följde jag med min rumskamrat Paul till hans hus i Agoura Hills, där han skulle hämta lite skolböcker. Vi passade även på att köpa kakor av flickscouterna utanför matvaruaffären, mer amerikanskt än så blir det inte :) När vi var klara i Agoura Hills tog Paul mig på en liten guidad tur på Canyon Road som går genom Santa Monica Mountains. Det var hur fint som helst med utsikten över bergen. Vägen leder till Malibu, där vi först åt på en restaurang och sedan fortsdatte rundturen. Paul kommer ursprungligen från Malibu, så han kunde berätta mycket om affärerna, husen och platserna. Vi åkte även upp till hans gamla hus, som låg uppe på ett berg med utsikt över havet.

Söndagen blev en vilodag. Förutom lite shopping i Westwood var det inte mycket som hände.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Hej Fille. Såg en bild på facebook från er lördagstur. Såg riktigt fin ut. Ha det bra

2011-02-28 @ 18:13:57
Postat av: madde

Jättekul att se att du har det så bra! Jag blir riktigt sugen att åka "over there!"

2011-02-28 @ 19:08:30
Postat av: Filip

Det är bara att hälsa på :)

2011-03-08 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0