Fredag i Santa Monica

Fredagen startade med friidrottsträning, lite lugnare träning för en gångs skull. Efter det tog jag bussen ner till stranden i Santa Monica för första gången. Stranden där är grym! Det finns ett område med olika träningsredskap  såsom barr,ringar,rep,volleybollnät mm. Så jag kommer definitivt träna där någon gång och sedan springa ner och simma en runda. Jag gick även ut på Santa Monica Pier, där det finns butiker, karuseller och restauranger.

När jag väl hade sett stranden gick jag upp till 3rd Street Promenade, en gata med massa affärer och en galleria. Dessa två platser tycker jag är dom bästa i Santa Monica. På kvällen blev det lite fotboll på UCLA och sedan ett kort födelsedagsfirande för en kompis.


Kommentarer
Postat av: Farsan

Ser jättehärligt ut.

2011-02-06 @ 23:10:23
Postat av: Morfar

Kan det bli bättre???

2011-02-07 @ 11:20:47
Postat av: Madde

Kul att följa din blogg och se att du har det toppen med en massa roliga upplevelser och idrottande! Kram Madde

2011-02-07 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0