Los Angeles dag 1

Nu har Daniel skjutsat mig till boendet och jag har checkat in. Här på University Cooperative Housing Association finns ca. 400 personer. Rätt många är asiater faktiskt. Rummet är inte mycket att skryta med måste jag säga, men det funkar. Bilder på det kommer senare. Jag bor med en amerikansk kille som heter Victor Lee. Maten är faktiskt rätt god här. Jag har mest gått runt här i området och kollat lite. Har även varit och köpt täcke, kudde, lakan, handdukar, garderobshängare, tvättkorg och ett amerikanskt mobilabbonemang. På kvällen var jag och Daniel på Santa Monica College och först simmade en runda och sen joggade på löparbanan.

Kommentarer
Postat av: petra

Bodde Victor där när du kom?är det en juste kille?vad pluggar han?Har du ett eget rum i lägenheten eller delar ni på ett rum? finns det kök i lägenheten? om inte var käkar man frukost och så?Är det långt till campus?

kram mamma

2011-01-21 @ 19:09:53
Postat av: Adam

Ja det verkar ju som om du har det bra ;) Helt galet! Hoppas du äter en riktigt fet American breakfast med panncakes och maple sirup! Mums // ps hälsa slash ;)

2011-01-21 @ 22:32:32
Postat av: Filip

Hej Mamma :) Ja, Victor bodde där när jag kom, han är en sjysst kille. Vi har ett rum med våningssäng och en varsin garderob. Det finns inte kök i vår byggnad, utan vi får gå över gatan till en byggnad där det finns kök. Till Santa Monica College får jag ta buss, men det är inte jättelångt :) Kram

2011-01-22 @ 08:27:47
Postat av: Filip

Tja Adam ;) jadå det finns alla de grejerna till frukost om man vill ha det :) ska hälsa Slash när jag ser honom ;)

2011-01-22 @ 08:29:23
Postat av: Vicky

Måste vara en häftig känsla att äntligen vara där. Kul att allt gått bra. Take care. Kram MoM

2011-01-22 @ 10:27:19
Postat av: Tobbe

Hej Fille!

Vill bara lugna dig med att jag har full koll på dina föräldrar så du kan vara lugn...

Ska även hälsa från din kompis Mats som även han följer din resa med stor spänning vilket även jag gör.

Have fun / Tobbe

2011-02-10 @ 19:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0