San Diego

Hej!

Idag har jag varit på skolan och gjort assessment tests i engelska och matte, som studenter på F-1 visum behöver göra för att se vilka kurser man klarar av. Engelskan gick riktigt bra, högsta nivå, och matten gick helt okej. Det gjorde att jag får välja precis vilka kurser jag vill på skolan, inga restriktioner.

Efter det åkte jag, Aram och Jenner på en liten roadtrip till San Diego för att kolla på boende till Aram. Han har precis avslutat sin utbildning på UCLA och ska jobba som forskarassistent för att hitta nya former av miljövänliga bränsle. När vi tittat på boendet åkte vi och käkade på Hooters, en restaurang vars tema är att endast ha tjejer med små kläder och stora bröst som servitriser (därav namnet hooters som ungefär är slang för bröst). Kedjan är mycket framgångsrik i usa :)

Kommentarer
Postat av: Farsan

Kanonbra. Vi är jättestolta på hemmaplan(och då menar jag dina resultat på proven)



När det gäller restaurangen vill jag se det i verkligheten innan jag tror på det. Du får visa när vi kommer över :-)

2011-01-27 @ 11:50:29
Postat av: Pingis

Fan vad najs! Du är inte lite grym du :) Och den restaurangen lät ju inte helt fel heller ;) Som sagt, du får visa farsgubben den sen ;) Men Petra får nog stanna hemma, ifall inte hon vill gå på någon Chippendale klubb med Emelie så länge ;)

2011-01-28 @ 01:03:48
Postat av: Morfar

Välj några enkla kurser så att Du samtidigt kan ha fokus på andra lockelser.

2011-01-28 @ 10:23:37
Postat av: Filip

Tack allihop :)jadå ni ska få se restaurangen ;)

2011-01-29 @ 00:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0