Födelsedag!

Nu i lördags fyllde Ida år! wohoo! Hon fyllde 21, vilket är en stor grej här i USA. Det motsvarar att fylla 18 i Sverige, då 21 är åldersgränsen för nattklubbar mm. För att fira detta gick vi på morgonen ner till ett café i Westwood och åt frukost. Efter det åkte Jag, Ida, Paul och Dayan till Venice Beach. Jag har aldrig varit där, men det var definitivt värt att besöka. Där är små affärer, gatuförsäljare, uppträden och mycket mer längst med hela stranden. Jag passade även på att ta mitt första dopp i Stilla Havet.

På kvällen åkte vi till Sunset Boulevard och åt på Rainbow Bar and Grill, vilket även Andreas Carlsson från Idol-juryn bestämt sig för att göra :)



Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Filip.

Nya upplevelser hela tiden och jag förstår att Du trivs och njuter av tillvaron.

Ha det bra.

2011-03-08 @ 10:25:43
Postat av: petra

härliga bilder!!! Botox o maja, mums mums!!!

2011-03-08 @ 18:00:13
Postat av: Filip

ja, jag njuter verkligen :)

2011-03-08 @ 18:44:23
Postat av: Adam

Rainbow Bar ;) sägs ju att vår polare Slash hänger där Filip

2011-04-23 @ 15:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0