Fredag: Besök

Fredagen började med min lektion Emergency care and water safety, där vi tränade på att rädda personer som sjunkit till botten av bassängen. Mycket lärorikt och svårare än man tror att göra processen rätt när man är under vatten. Efter det hade jag friidrottsträning. När väl skoldagen var över tog jag bussen ner till Santa Monica Beach, där jag mötte upp med Ida som kommit för att hälsa på under helgen. Ida är för närvarande Au Pair i Colorado, så det är inte så långt från LA. Vi gick ner till piren där jag visade stranden, och sedan åt vi på en restaurang i närheten.

Efter det åkte vi och simmade på Santa Monica Swim Center, och på kvällen blev det shopping och bio på Third Street.


Kommentarer
Postat av: petra

ser riktigt mysigt ut!!vilken solndegång!!!

2011-03-08 @ 17:56:32
Postat av: Filip

Ja, det var väldigt fint :)

2011-03-08 @ 18:42:16
Postat av: Ola Strömberg

Hej du glade:).. det verkar minsann som han trivs utanför Trafikverkets väggar:)..Det ser underbart och härligt ut där borta, min fråga är såklart hm vem är nu Lisa då?:)Må gott lillebror*

2011-04-24 @ 07:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0