Lugnt

Hej!

Dags för en ny uppdatering. Veckan har varit tuff med mycket prov och hård träning, därför har det inte hänt så mycket spännande att skriva om. Helgen blev lugn, det va skönt att inte göra så mycket. Det blev dock födelsedagsfirande för en kompis i fredags.

Idag (måndag) har jag gått i skolan. På advanced weightlifting fick vi tillbaka våra prov, och jag fick A. Får hoppas att det fortsätter i den stilen, men tror inte det. Efter det blev det ett tufft pass friidrott och sedan gitarrlektion.

En kompis har ordnat så att vi ska gå och sitta i publiken vid en inspelning av Americas Funniest Home Videos. Vad jag tycker är rätt konstigt är att man oftast får betalt för att sitta i publiken på tv-inspelningar. Jag trodde snarare att man fick betala. Den här gången kommer vi inte få pengar, men vi får biljetter till Disneyland.

Kommentarer
Postat av: Morfar

Bra jobbat.

2011-03-29 @ 09:39:03
Postat av: Filip

Tack :)

2011-03-29 @ 19:20:38
Postat av: Farsan

Hej Fille.

Kanonbra.Kämpa på. Jag har just bokat hotell inför vårt besök i sommar. Vi räknar med att bli guidade och få uppleva minst allt du hittat på.

2011-03-29 @ 22:35:18
Postat av: petra

Du är bara bäst!!!!AFV är ju mitt faviss program!!!kul!!Snart kommer hönan med ägget,(HK) håll uuut!!!

puss o kram!!!

2011-03-30 @ 11:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0